انتخاب نام برای کسب و کار:

برای انتخاب یک نام و لوگوی مخصوص به آن از افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کنید زیراکه انتخاب یک نام می تواند به مرور زمان باعث ماندگاری نام آن شرکت در ذهن افراد شود.

استفاده از امکانات به ظاهر ساده:

امکانات زیادی اطراف شما هستند که شاید هیچ وقت به دید یک فرصت برای استفاده در راستای هدف خود فکر نکردید.این امکانات می تواند شامل یک خط تلفنی باشد که از آن استفاده نشده و یا یک انباری در خانه یتان که سالهاست مورد استفاده قرار نگرفته است.این امکانات را شناسایی کنید.

وقت حساب:

از همان ابتدای کار یک سیستم حسابداری قوی برای شرکت خود تنظیم کنید تا از لحاظ مالی در ادامه ی کار به مشکل های زیادی برنخورید به خصوص زمان هایی که با یک یا تعدادی از افراد ،کاری را به صورت شراکتی شروع کرده اید.حتما حساب های همه ی افراد باید به صورت مشخص شده در سیستم حسابداری ذخیره شده باشد.

دست نگه دارید:

نیازی نیست که شما برای شروع کسب و کارتان ایده های منحصر به فردی در آن به کار ببرید .در نظر بگیرید که فضای کسب و کار شما مانند یک جعبه ای بزرگ است حال به این فکر کنید که برای پر کردن این جعبه چه موارد مرتبطی نیاز است تا این جعبه پر شود؟!در نظر داشته باشید شما می توانید به اندازه ی محیطی که با آن در ارتباط هستید،خدمات ارائه دهید بنابراین هرچه دامنه ی ارتباطات شما بیشتر و قوی تر باشد به همان اندازه نگرش شما به محیط اطراف گسترده تر می شود و می توانید خدمات منحصر به فردی نسبت به رقبای خود ارائه دهید.

وقت تعیین کنید:

اگر برای کسب و کارتان خدمات موقتی ارائه می دهید برای آن زمان تعیین کنید.این کار مزیت هایی از جمله نظم بیشتر سازمان و موظف کردن مشتری برای ارائه ی درخواست خود در تایم محدود و مشخص شده را می دهد هم چنین شخص را برای هرچه زودتر ثبت کردن سفارش برای از دست ندادن آن و یا رسیدن به یک لذت واقعی،ترغیب می کند.

soli