ISO ایزو ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ مدیریت کیفیت و بهبود مستمر در قلب یک سازمان را به ارمغان می‌آورد.

این استاندارد با نسخه جدید فرصتی است برای سازمان‌ها که جهت استراتژیک خود را با سیستم مدیریت کیفیت خود تطبیق دهند و به این معنی است که می‌تواند برای کمک به افزایش و نظارت بر عملکرد یک سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین از نظر بازاریابی پیاده سازی ایزو، اولا هدف بهبود مکرر موقعیت شما در محیط رقابتی که شرکت شما در آن خدمت می‌کند، دوما کارایی و اثربخشی سیستم عملیاتی داخلی و نهایی شما که همان رضایت مشتری است را به دنبال دارد. در حال حاضر، با اجرای ایزو ۹۰۰۱ : ۲۰۱۵ یک تضمین برای موفقیت آن وجود دارد و آن اینست که آن‌را با پشتکار اجرا کنید و به استمرار آن در شرکت خود ادامه دهید، در آنصورت از نیازها و انتظارات مشتری پیشی خواهید گرفت.

همچنین شما نمی‌توانید به طور مستمر بر رضایت مشتری تمرکز کنید و نیازهای سهامداران دیگر را برآورده نکنید، بنابراین ما سرمایه گذاران و جامعه رو پیش روی خود داریم پس تمام این نیازها و انتظارات طرفین ذی‌نفع و سهامداران باید برآورده شود. برخی از شرکت‌هایی را داریم که با نیازهای صنعت برای مشخصات فنی سروکار داشته‌اند؛ آن‌ها ایزو ۲۷۰۰۱ و دیگر استانداردها را اجرا کرده‌اند. آن‌ها در نهایت گفتند که رویکرد کل گرا برای اجرای سیستم‌های مدیریت از ۹۰۰۱ آغاز شده‌است.

soli